כלי עבודה חשמליים

"אורן תומא" מציעים לכם מגוון כלי עבודה חשמליים לאנשי מקצוע הצריכים עמידות מוצר גבוהה ושימוש תדיר בכל יום.

סוגי הכלים העיקריים:

מברגה – קיימים סוגים רבים של מברגות, "באורן תומא" תוכלו למצוא מברגות "קלץ'" ו"אימפקט" בעלת מומנט פיתול גבוה. משמש בעיקר להברגות שונות.

פטישון – כלי עבודה נוח שתפקידו העיקרי לייצר חורים לקיבוע. בנוסף משמש גם לעבודות חציבה עדינות (קירות) לצרכים שונים.

משחזת זווית (דיסק חיתוך) – כלי עבודה חשמלי, משמש לחיתוך ברזל, מסגרות ופרופילים, חיתוכי אבן ועוד.

מסור חיתוך אנכי (ג'יגסו) – כלי עבודה המשמש בעיקר נגרים, מסור זה מאפשר לאיש המקצוע לחתוך לאורך ולרוחב את החומר איתו הוא עובד. לכל חומר – מסורית שונה.

פטיש חציבה (קונגו) – כלי עבודה חשמלי המשמש למגוון רחב של עבודות בנייה. מתאים במיוחד לשבירות ופירוקים במבנה, קדיחות שונות, חפירות ועוד. כלי עבודה חובה לכל מבצע תשתית. ניתן לרכוש אצלנו "שוקיות" ודרילים בקטרים שונים.

רתכת – כלי עבודה חשמלי המייצר הולכת חשמל בהספק גבוה, דבר הדרוש לפעולת הריתוך. "אורן תומא" מספק לכם מגוון רחב של רתכות בהספק שונה, כך שתוכלו להתאים את כלי העבודה לפרויקט אותו אתם מבצעים. בנוסף תוכלו לרכוש אלקטרודות איכותיות.

עבודות הבנייה בימינו מחייבות כלי עבודה חשמליים, חזקים ובעלי עמידות גבוהה. קיימת העדפה ברורה לכלי עבודה בעלי עמידות גבוהה וזאת מכיוון שבמידה וכלי עבודה לא איכותי "מתפרק" לכם באמצע יום עבודה, אתם נאלצים לעצור את העבודה באותו יום ובנוסף לכך לקנות או להחליף את הכלי שהתקלקל. חבל על הזמן שלכם, קנו מראש כלים איכותיים ומקצועיים.

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב whatsapp
שתפו בוואטסאפ
שיתוף ב telegram
טלגרם
סגירת תפריט
דילוג לתוכן